1. REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.YOUNG-BLOOD.PL

Nabywcą w sklepie internetowym

Michał Buczek Young Blood

NIP: 7543098231

REGON: 362458260

ul. pl. Teatralny 1-2/115

45-056 Opole

 może być osoba prawna lub fizyczna.


2. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym YOUNG-BLOOD.PL oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.

3. Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu.



2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I REALIZACJA

1. Zamówienia można składać całą dobę każdego dnia roku. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Sklep YOUNG-BLOOD.PL zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 48 godzin roboczych od momentu złożenia przez Klienta zamówienia.

2. Rozpatrzenie złożonego zamówienia polega na : sprawdzeniu dostępności zamówionych produktów, sprawdzeniu kompletności wysłanych danych oraz skontaktowaniu się telefonicznie z Klientem celem potwierdzenia danych oraz ilości, rodzaju i ceny zamawianych produktów, jeśli jest to konieczne.

3. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest poprawne wypełnienie wszystkich pól formularza zawartych w procesie składania zamówienia.

4. Klient może dodatkowo opisać w “uwagach do zamówienia” swoje prośby lub uwagi odnośnie składanego zamówienia. W takim przypadku dołożymy wszelkich starań aby dołączyć do zamówienia wszystkie uwagi zgodnie z intencją Klienta , jednak nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie niezgodności między informacjami jakie opisał Klient w uwagach do zamówienia, a dostarczonymi w zamówieniu.

5. Realizacja zamówienia przebiega w trzech etapach a) Klient automatycznie jest poinformowany na wskazany adres mailowy o przyjęciu zamówienia oraz jego zawartości i kwocie do zapłaty. b) Rozpatrzenie zamówienia przez obsługę sklepu c) Wysłanie zamówienia oraz przesłanie informacji o tym na e-mail Klienta. Klient jest informowany na bieżąco drogą mailową o postępach dotyczących jego zamówienia.

6. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni.

7. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

8.Klient ma prawo zrezygnować z zakupu danego artykułu w terminie 10 dni od dnia otrzymania zakupionego towaru , jeśli nie jest on używany (UWAGA: nie dotyczy towaru zakupionego z wyprzedaży).

9. Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od formy płatności i sposobu jej dostarczenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem paczki wysyłamy po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie. Koszt ten jest przedstawiony klientowi przed uregulowaniem należności co umożliwia wycofanie się z transakcji.

10. Wysyłki zagraniczne odbywają się jedynie po wpłacie pieniędzy na nasze konto.



3. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Wypełnienie formularza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia.

2. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych.

3. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach reklamowych.
Shopping Cart
Scroll to Top